+36 20 960 5279

Keresőoptimalizálás

Kiemelkedő bevétel érhető el a megfelelően kulcsszavakra keresőoptimalizált weboldala segítségével. Keresőoptimalizálás titkot nálunk megtalálja, Google irányelvek szerint.

  • A kezdeti audit, amely magában foglalja a kulcsszó kutatást és konkurenciaelemzést, amelyek ismeretében el lehet készíteni az Ön cégére szabott, sikeres keresőoptimalizálási stratégiát. Utána megbecsüljük látogatottságát.
  • Tartalmi elemek optimalizálása és a belső linkelés kialakítása.
  • „Landing page” létrehozása és optimalizálása a kiválasztott kulcsszavakkal.
  • Linképítés (weboldalra mutató linkek) havi rendszerességgel.
keresőoptimalizálás seo

Keresőoptimalizálás folyamata, a titkot felfedjük

SEO folyamatunk biztosítja, hogy beruházásából a legtöbbet hozza ki cége számára.

  • Ismeretszerzés

    Ismerje meg leendő ügyfeleit és versenytársait, annak érdekében, hogy egyértelmű célokat tudjon kitűzni. 

    Projekt indítás

    Lehetséges ügyfélkör meghatározása, és az, hogy ők hogyan érhetők el.

    Kulcsszó kutatás

    Meghatározzuk a lehetséges kulcsszavakat a projekt dokumentáció alapján.

    SEO Audit

    A jelenleg működő honlap keresőoptimalizáltságának felmérése.

    Versenytárs elemzés

    A versenytársak keresőoptimalizáltságának felmérése, esélyek és kockázatok meghatározása.

  • Stratégia

    Átfogó SEO stratégia és projekt terv megalkotása, egyértelműen mérhető eredményekkel.

    Honlap működés

    A weboldal kódjában és tartalmi elemeiben milyen módosításokat kell elvégezni az keresőoptimalizálás érdekében.

    Tartalmi elemek

    A honlap tartalmi elemeinek létrehozása, tájékoztató kampányok, sajtóközlemények, és a szociális média megjelenések. 

    Mérési terv

    Mérhető rövid és hosszú távú célok meghatározása, melyek a kampány teljesítményének értékelésében segítenek.

  • Weboldal optimalizálás

    A meghatározott stratégiai feladatok végrehajtása.

    Tartalmi elemek

    A honlap szöveges tartalmi elemeinek átalakítása, hogy megfeleljen a megfogalmazott céloknak illetve kulcsszavaknak.

    Linképítés

    Felvesszük a kapcsolatot olyan potenciális partnerekkel, akik a weboldalra mutató linket helyeznek el saját weboldalukon.

    Public Relations (opcionális - extra költség)

    A Megrendelő szakmai segítségével, sajtóközlemények, hírek megjelentetése szakmai portálokon, amelyek segítségével növelni lehet a weboldalra mutató linkek számát.

    Social Media (opcionális - extra költség)

    Az internetes közösségeket (facebook, google+) megismertetni a honlappal.

    Működési beállítások

    A weboldal kódjában végzendő módosítások a megfogalmazott célok alapján.

    Például a meta információk, kanonikus címkék, no-follow linkek és a belső linkek beállítása. Továbbá olyan, az egész weboldalra vonatkozó beállításokat, mint a robots.txt fájlt, google sitemap, Google Analytics-fiók, és a Google Webmaster Tools.

  • Elemzés és visszajelzés

    Rendszeres tájékoztatás, amely magában foglalja a kampány teljesítményének elemzését, a projekt tervben kitűzött célok megvalósulásának alakulását.

    Havi jelentés

    Dokumentálja az elvégzett feladatokat, a következő hónapban elvégzendőket, további kampány adatokat szolgáltat.

    Negyedéves jelentés

    Átfogó képet ad a kampányról, továbbá ha szükséges, változtatásokat fogalmaz meg.

Tudástár
Interneten található tartalmak címe. Például: http://www.directinfo.hu/webaruhaz-keszites/webaruhaz-keszites
A keresőprogramok ajánlásaiban közzéteszi, hogy a weboldalak URL-jeinek felhasználóbarátnak kell lennie. Az URL-ben található szavakat így tudja értelmezni a keresőprogram, valamint a felhasználóknak is egyértelmű tájékoztatást adnak. Példa: http://www.new.directinfo.hu/weboldal-keszites/cms-fejlesztes/tartalomkezelo-rendszer
Olyan belső link, amely a weboldal címét, teljes, böngészőbe is beírható formában (pl. http:// www.directinfo.hu/online-marketing/keresooptimalizalas) adja meg.
Olyan belső link, amely a weboldal címét a hivatkozó oldalhoz képest adja meg (pl. ../online-marketing/keresooptimalizalas).
Olyan bejövő link, amely nem a honlap nyitóoldalára (http://www.directinfo.hu), hanem annak egy belső oldalára (http://www.directinfo.hu/online-marketing/keresooptimalizalas/keresooptimalizalas) mutat.
A honlap egyik oldaláról a másikra vezető link; a honlap lapjainak egymáshoz kapcsolódása.
Más domainről a honlap valamelyik lapjára mutató link.
A weboldal egy tartalmi eleme (oldala), amely több különböző URL-en keresztül is leérhető. A keresőoptimalizálás esetén használata kifejezetten kerülendő.
A honlapon elhelyezett, más domainre mutató link.
Az a weboldal, amelyen az adott weboldalra mutató link megtalálható.
Weboldalak tartalmát feldolgozó programok munkáját segítő kiegészítő jelölések alkalmazása a weboldal kódjában, amely szabványos formában további adatokat szolgáltat a keresőprogramoknak.
Akár konkrét linkre, akár egy oldalon található összes linkre vonatkozó megjelölés, amely a keresőprogramok számára jelzi, hogy az adott link(ek)et az indexelés során ne vegyék figyelembe.
Egy stílusleíró nyelv, amely a HTML vagy XHTML típusú strukturált dokumentumok megjelenését írja le. A CSS segítségével külön formázhatóvá válnak a HTML dokumentumok a tartalomtól. Egyes dokumentumokhoz más kinézetet: színt, betűtípust, címsort, elrendezést, dobozt lehet rendelni és központilag alkalmazni. http://hu.wikipedia.org/wiki/CSS
A képernyő (böngésző ablak) szélességére reagáló, rugalmasan változó grafikai megjelenésű weboldal terv. A keresőprogramok előnyben részesítik a reszponzív weboldalakat!
Egy multimédiás technológia, ami segítségével látványos mozgó kép, animáció, illetve komplett weboldal készíthető. A flasht a keresőprogramok, és a mobil eszközök nem tudják olvasni, képként érzékelik csak, abban rejlő tartalmat nem lehet feltérképezni. Használata kerülendő mobil kompatibilitás, illetve keresőoptimalizálás esetén.
A kereső találati listájában általában a weboldal URL-je mellett található egy link, amely a weboldal keresőprogram már korábban eltárolt. A tárolt változat nem biztos, hogy egyezik az eredeti példánnyal, mivel az eredeti weboldalt módosíthatták, vagy törölhették.
Két honlap kölcsönös egymásra linkkel, akár azért, mert a honlapok témája egymást kiegészíti; akár azért, hogy mindkét weblap újabb bejövő linkhez jusson. Így erősítve egymást.
A honlapra mutató linkek számának növelése. Például linkgyűjteményekbe és katalógusokba való regisztrálással, linkcserével valósul meg. A keresőoptimalizálás folyamatának egyik legfontosabb eleme.
Az adott keresés szempontjából kiemelkedően fontosnak ítélt honlapról a találati listában megjelenített, a fő találat alatt felsorolt további linkhivatkozások az aloldalakra.
A weboldal kódjában a fejléc-részben elhelyezett, csak a keresőprogramok számára látható elemek, amelyek kiegészítő, besorolást segítő és egyéb információkat nyújtanak.
A weblap kódjának fejléc-részében elhelyezett, a böngészőben nem látható információs címke, amely az adott weblap tartalmáról ad rövid leírást. Ha ki van töltve, a keresőprogramok a találati listában ezt jelenítik meg. Fontos, hogy a beírt szöveg hossza ne haladja meg az optimális értékeket. Példa: http://www.directinfo.hu/online-marketing/keresooptimalizalas/keresooptimalizalas
A weblap kódjának fejléc-részében elhelyezett, a böngészőben nem látható információs címke, amely az adott weblap tartalmára vonatkozó kulcsszavakat adja meg. Fontos, hogy a beírt szöveg hossza ne haladja meg az optimális értékeket. Példa: http://www.directinfo.hu/online-marketing/keresooptimalizalas/keresooptimalizalas
A weblap kódjának fejléc-részében elhelyezett, a böngészőben nem látható információs címke, amely az adott weblap tartalmára vonatkozó kulcsszavakat adja meg. Fontos, hogy a beírt szöveg hossza ne haladja meg az optimális értékeket. Példa: http://www.directinfo.hu/online-marketing/keresooptimalizalas/keresooptimalizalas
Szöveges, így könnyebben megjegyezhető megnevezés egy interneten található forrás azonosítására. Például: directinfo.hu
Adott domain alá tartozó alsóbb rendű tartomány. Például: mail.directinfo.hu
Weboldalon található képről kiegészítő szöveges információt tartalmazó elem, elsősorban a képet nem látó felhasználók, illetve keresőprogramok képadatbázisa számára. Továbbá keresőoptimalizálás szempontból további kulcsszavak elhelyezésére ad lehetőséget anélkül, hogy ez a látható felületeket zavarná. 
A keresőoptimalizálás azon része, amely nem közvetlenül a honlaphoz, az azon megvalósított beállításokhoz kapcsolódik.
A keresőoptimalizálás azon része, amely magán a honlapon elvégzett módosításokat, optimalizálási beállításokat takarja.
A keresőprogramok találati listájában megjelenített, lista-oldalanként tipikusan tíz darab weboldal (a weboldal URL-jével, kattintható linkjével, rövid tartalmi részlettel, valamint a weboldal tárolt változatára mutató linkkel).
A Google rangsoroló algoritmusának egyik mérő száma. Matematikai képlet alapján számolt, a weboldalak "fontosságát" jellemző mérőszám.
Mennyire van összhang a weboldalon belül a kulcsszavak, a weboldal tartalma, a bejövő linkeket tartalmazó weboldalak tartalma, valamint a kimenő linkek céloldalainak tartama között. Továbbá a keresőprogramok is vizsgálják, hogy milyen típusú összefüggés állapítható meg keresésként beírt szó, illetve az adatbázisában szereplő weboldalak tartalmai között.
A látogatók azon százaléka, amely a honlapon csak egyetlen weboldalt tekint meg, tehát az érkezés után távozik is. A magas visszafordulási arány kedvezőtlen a weboldal számára.
Weboldalon található képről, illetve linkről kiegészítő szöveges információt tartalmazó elem, amely megjelenik, ha a nyilat a kép/link fölé visszük. Továbbá keresőoptimalizálás szempontból további kulcsszavak elhelyezésére ad lehetőséget anélkül, hogy ez a látható felületeket zavarná. 
A kattintható link szövege, amely többnyire vagy a hivatkozott oldalról ad információt, vagy kattintásra ösztönöz.
A felhasználót egyik weboldalról automatikusan egy másikra vivő utasítás, amely a keresőprogramok számára is jelzi, hogy egy adott tartalom más címen található. Az átirányítás lehet ideiglenes és állandó, utóbbi esetben (301-es átirányítás) a keresőprogram a régi webcímet az adatbázisában is lecseréli az újra.
A 404-es hibaoldal akkor jelenik meg, hogyha a felhasználó nem létező URL nevet ír be, vagy olyan hivatkozásra kattint, ami már megszűnt. Javasolt egyedi 404 hibaoldalt készíteni a legnépszerűbb linkek listájával, kapcsolat felvételi űrlap megjelenítésével. A 404 oldalt pozitívumként értékelik a keresőprogramok és megelőzhető segítéségével a tartalom duplikáció.
A honlap felépítését, tartalommal való feltöltését, utólagos szerkesztését és bővítését leegyszerűsítő, laikusok számára is viszonylag könnyen megtanulható, és kezelhető adminisztrációs rendszer.
A weboldalon, belül többször jelenik meg ugyan az a tartalom. Ez általában rosszul megtervezett és kivitelezett weboldal felépítés eredménye. Továbbá a tulajdonos nem kellő hozzáértése, például termékek esetén minden termékhez ugyanazt a leírást használja fel. Szintén duplikált tartalom, ha ugyanaz a tartalom két különböző honlapon jelenik meg, akár jogszerűen vagy illegális felhasználással. A duplikált tartalmakat a keresőprogramok büntetik.
Olyan látogató, aki valamilyen azonosító (IP-cím, cookie stb.) révén egyértelműen elkülöníthető a honlap teljes forgalmából.
Olyan szöveges, képes vagy egyéb tartalom, amely az adott honlapon kívül máshol, abban a formában nem található meg.
A honlap struktúrája és tájékozódást segítő design-elemei. Céljuk az áttekinthetőség, a tartalom logikus rendszerbe foglalása, az egyes információk felhasználóbarát megtalálhatósága, a fontosabb tartalmak előtérbe helyezése.
A honlap ideális esetben összes oldalát tartalmazó lista, ami elhelyezhető magán a honlapon egy önálló menüpontban, vagy - ha kifejezetten a keresőprogramok számára készül - a tárhelyen egy külön fájlba.
Weboldalak tartalmát letöltő, ezáltal a keresőprogramok adatbázisának felépítéséhez alapanyagot gyűjtő szoftver.
A szerveren elhelyezett fájl, amely meghatározza, a kereső robotok jogosultságait a honlap különböző oldalaira vagy könyvtáraira vonatkozóan. Így akár egy keresőprogram robotját részlegesen vagy teljesen ki is lehet tiltani. Ha ilyen fájl nincs feltöltve, akkor minden robot teljes jogosultságot kap.
Mindazon tevékenységek, amelyek célja, hogy a weboldal a keresőprogramok organikus találatai, illetve fizetett hirdetési révén minél több látogatót kapjon.
Mindazon tevékenység, amelyek célja, hogy a weboldal a keresőprogramok organikus találatokat tartalmazó találati listájából minél több látogatót kapjon.
A keresőprogramok egy adott kulcsszóra megjelenő (az organikus találatok fölött/mellett/alatt) hirdetései, amelyekért csak akkor kell fizetni, ha a látogató rákattintott és átkerül a weboldalunkra. A hirdetés a csak a hirdető által meghatározott (például: adott kulcsszó, földrajzi elhelyezkedés) keresések esetén jelennek meg.
A keresőbe ( google, bing ) beírt szó vagy kifejezés alapján megjelenített lista, amelyen az organikus találatok, azaz a kereső által relevánsnak ítélt weboldalakra mutató linkek jelnnek meg.

Kérjen ingyenes tájékoztatást!

Célunk, hogy Ön mihamarabb profitáljon weboldalából.
Kérjük adja meg az alábbi adatokat.

akcio
    *
    *
    *

    A csillaggal jelölt mezők kitöltésére szükségünk van a kapcsolatfelvételhez.

    Amit kapni fog:

    • teljes körű tájékoztatás, hogy mire van szüksége az Online sikerhez.
    • a javasolt fejlesztés idő- és árkalkulációja
    • legfontosabb teendők a jó helyezésért a Google keresőben

    mindezt ingyen és kötelezettségektől mentesen.

    Nem szeret űrlapokat kitölteni?

    Hívja tanácsadó kollégánkat azonnali és ingyenes tanácsadásért

    Lengyel LászlóLengyel László
    (20) 9605 279

    Írjon nekünk:
    iroda@directinfo.hu

    Hívjon, írjon:
    jelenleg online vagyunk

Webáruház készítés, Weboldal készítés, Online marketing

1147 Budapest, Gyarmat utca. 99/b. tel: 06 1 273 1616 fax: 06 1 801 7095 email: iroda@directinfo.hu |