+36 20 978 7789

Online marketing tanácsadás

Az online marketing tanácsadás segítségével növeljük a konverziók, valamint a releváns látogatók számát, és ezzel együtt erősítjük az Ön online jelenlétét.

 

Kérjen ajánlatot most!

online marketing tanácsadás

keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás (SEO)

Több ezer keresést indítanak minden másodpercben. A online marketing segítségével Ön az első találatok között lesz.

ppc kampány

PPC kampány

Demográfia, területi elhelyezkedés, kulcsszavak, költségkeret és már jönnek is a vevők.
Segítünk megtervezni és lebonyolítani PPC kampányait.

facebook kampány

Közösségi média (facebook) kapmány

A közösségi oldalak felhasználói többet böngésznek és többet költenek az interneten.
Social Media Marketing Őket célozza meg.

Az online marketing tanácsadási módszerünk

Testre szabott online marketing stratégia.

  • Online stratégia kidolgozása 

    Kialakítjuk az online marketing stratégiát.

    Ez magában foglalja az adott iparág cégeinek, márkáinak és termékeink megismerését. Kiterjedt kutatást végzünk az interneten, mint például back-link elemzés, kulcsszó kutatás, versenytárs elemzés.

    A megszerzett információk alapján alakítjuk ki a stratégiát és a kampány irányelveket. Kőkeményen nekiesünk cége munkafolyamatainak és addig nem hagyjuk abba a munkát, ameddig nem tesszük nyereségessé.

  • Minőségi forgalom

    A stratégiai célok megvalósítása, szakembereink a kiválasztott médiákban beállítják a hirdetéseket.

    A kampány sikeressége a hirdetett termék árától és tulajdonságaitól is függ. Ez a hirdető felelőssége.

    A weboldalra érkező felhasználót egyérteműen tudjuk irányítani, hogy megvásárolják a hirdetett terméket, szolgáltatást.

  • Konverzió növelés, ügyfélmegtartás

    Miután az átkattintás megtörtént, az oldalra érkező látogatók a kapott benyomások alapján döntik el, hogy vásárolnak-e vagy sem.

    A honlap kialakítása és működése elsődleges fontosságú, hogy elérjük a látogatóknál a kívánt konverziót. (például: vásárlást).

    Miután a látogatóból ügyfél lett, fontos, hogy további kapcsolatot alakítsunk ki velük.

    Ezek az ügyfelek nagy valószínűséggel veszik igénybe szolgáltatásainkat a jövőben is.

Tudástár
Az az összeg, amelyet a hirdetni kívánó a honlap tulajdonosának fizet, a hirdetést tartalmazó oldal letöltéséért. Mértékegysége: Ft/db
Az affiliate marketing programban (partnerprogramban) hirdetés elhelyezőként résztvevő fél.
Hirdetési partnerprogram, amelyben a hirdetést elhelyezni kívánó személy vagy szervezet aszerint fizet (rendszerint százalékosan meghatározott jutalékot) a hirdetését elhelyező honlap tulajdonosának, hogy az adott honlapot látogató felhasználók meghatározott tevékenységet végeznek (letöltik a hirdetést böngészőjükre, rákattintanak a hirdetésre, vásárolnak a hirdetés hatására)
Az a szám, ahányszor egy reklámhelyen (ad site) levő hirdetésre rákattintanak és lekérik a reklámlapot (ad page).
A hirdetésre történő kattintások számának, azaz a reklámlap (ad page) megtekintésének, és a reklámlap (ad site) lekérésének hányadosa.
Egy felhasználó által az adott honlapon töltött átlagos időtartam
Független, harmadik fél által végzett hitelesítő tevékenység egy honlap internetes aktivitásával (activity audit), vagy az internetes aktivitást mérő belső rendszerével, szabályaival kapcsolatban (process audit). Audit alatt általában az activity auditot értik, mivel a tanúsító szervezetek (MATESZ, Medián, AGB) saját módszertanuk és szoftvereik segítségével végzik a honlapok látogatottságának elemzését. Az online marketing tanácsadás keretében erre is teszünk javaslatot.
A felhasználó valamilyen interaktív cselekvéséhez kötött fizetési rendszer, mely során általában a generált tranzakciókkal, megrendelésekkel, kattintásokkal arányosan fizet a hirdető reklámjának megjelenéséért.
Egy vásárló megszerzésére fordított hirdetési költség összege. Ha például a hirdetésnek átlagosan 2000 alkalommal kell megjelennie ahhoz, hogy a hirdető megnyerjen magának egy ügyfelet és hirdetés ára 10 forint/megjelenés akkor egy ügyfél megszerzésének költsége 20.000 forint.
A hirdetési kampány ellenértéke osztva a generált átkattintások számával. Azaz, ha például átlagosan minden ötödik megjelenés alkalmával kattintottak a felhasználók a hirdetésre és a hirdetés ára 10 forint/megjelenés, akkor egy kattintás költsége 50 forint.
Az az összeg, amelyet a hirdetés megrendelője minden 1000 alkalommal történő megjelenésért (impresszum) köteles fizetni, a hirdetést elhelyező honlap tulajdonosának.
Olyan látogató, aki meghatározott időn belül (ez általában 30 perc) többször is megfordul egy adott honlapon. A látogatók számát az adott honlapon az egyedi felhasználók által generált többszöri megtekintéstől megszűrve számítják.
Olyan díjfizetési rendszer, amelyben a hirdetés megrendelője a reklám által létrejött tényleges eladások száma alapján fizet. Az affiliate marketing eszköze.
Olyan díjfizetési rendszer, amelyben a hirdetés megrendelője kizárólag a kattintások száma alapján fizet.
Olyan díjfizetési rendszer, amelyben a hirdetés megrendelője a reklám által létrehozott kontaktusok (impresszum) után fizet.
Egy adott honlap összesített látogatottsága. Általában oldalnézet (page view) vagy a látogatók száma alapján mérik.
Az online marketing egyik mutatószáma. Megadja, hogy egy adott hirdetésre hányszor kattintottak rá, függetlenül attól, hogy átjutva a hirdető oldalára teljesen be is fejeződött az oldal letöltése, vagy sem.
Olyan fizetési konstrukció, amelyben a hirdető annak függvényében fizet a hirdetést elhelyező honlap tulajdonosának, hogy a hirdetésre a látogatók hányszor kattintanak rá.
Egy adott honlapra látogató és ott a honlap tulajdonosának jutalékbevételt biztosító cselekvést (hirdetés útján történő vásárlást, hirdetésre rákattintást, hirdetés letöltését) végző felhasználók száma viszonyítva a honlap összes látogatóinak számához.
Olyan szó vagy szókapcsolat, amellyel egy honlap tartalma meghatározható. A keresőgépek a begépelt kulcsszónak megfelelő honlapok listáját jelenítik meg eredményképpen.
Megmutatja, hogy egyes kulcsszavak és kereső kifejezések mekkora százalékban fordulnak elő egy adott oldalon.
Az a weboldal, amelyre azután jut a látogató, hogy rákattintott a reklámhelyen szereplő hirdetésre. A reklámlap (ad page) szinonimájának tekinthető, bár az elkülönült fogalom megnevezés nem véletlen. A landing page kifejezi azt, hogy a hirdetésre történő kattintás utáni oldal szerepe több, mint egy egyszerű weboldalé. A landing page jelenti a felhasználó számára az első mélyebb tartalmú ismerkedési lehetőséget a hirdetés tárgyával. A landing page gondos megtervezése és kivitelezése emiatt nagy odafigyelést érdemel.
Látogatáson általában azt értik, amikor egy felhasználó a honlapon tartózkodik és ott valamilyen tevékenységet végez. Új látogatásnak csak az számít, ha ugyanazon személy két látogatása között meghatározott idő telik el (pl. 30 perc).
Egy adott honlapra érkező személy. A látogatók száma képezheti a forgalmi adatok számításának alapját.

Kérjen ingyenes tájékoztatást!

Célunk, hogy Ön mihamarabb profitáljon weboldalából.
Kérjük adja meg az alábbi adatokat.

akcio
    *
    *
    *

    A csillaggal jelölt mezők kitöltésére szükségünk van a kapcsolatfelvételhez.

    Amit kapni fog:

    • teljes körű tájékoztatás, hogy mire van szüksége az Online sikerhez.
    • a javasolt fejlesztés idő- és árkalkulációja
    • legfontosabb teendők a jó helyezésért a Google keresőben

    mindezt ingyen és kötelezettségektől mentesen.

    Nem szeret űrlapokat kitölteni?

    Hívja tanácsadó kollégánkat azonnali és ingyenes tanácsadásért

    Lengyel LászlóLengyel László
    (20) 9605 279

    Írjon nekünk:
    iroda@directinfo.hu

    Hívjon, írjon:
    jelenleg online vagyunk

Webáruház készítés, Weboldal készítés, Online marketing

Tisztel Látogatóink! A városi és a fax telefon technikai probléma miatt átmenetileg nem üzemel. A probléma elhárítása folyamatban van. Kérjük a meglévő ügyfeleink a +36 20 978 7789 telefonszámot hívják. Egyéb esetben +36 20 9605 279.

1147 Budapest, Gyarmat utca. 99/b. tel: 06 1 273 1616 fax: 06 1 801 7095 email: iroda@directinfo.hu |